HOME ABOUT INSTAGRAM BLOPPIS

Energi kick



Etter noen måneders pause fra smoothie, har jeg igjen begynt å drikke det. Det er super digg og du blir både mett og opplagt etter et glass. Det finnes mange forskjellige varianter, men jeg synes selvfølgelig at den jeg lager selv blir den beste! Hehe. Derfor tenkte jeg å dele  min smoothie "oppskrift" med dere.  Her er den:

  • Banan
  • frossene bær (jordbær, blåbær, bojsenbær, rips, bringebær o.l)
  • Sydtyroleplejuice (viktig!!)
  • Naturell yoghurt (for sunnhetens skyld)
  • Melon & pasjonsfrukt yoghurt (for smakens skyld)

Du velger selv hvor tynn eller tykk du vil ha smoothien ved å ta i mer bær eller juice. 

Jeg har også begynt å ta gojibær i smoothien!  Gojibær inneholder masse vitaminer, mineraler, antioksidater og over 15% protein. Den sies også å styrke immunforsvaretm, være bra mot aldring, beskytte leveren og bedre synet! (http://sunn-mat.blogspot.com). Så da er det vel ingen grunn til å IKKE ta det oppi da! Hehe. 

Om du lager en blåbær smoothie, er det kjempegodt med bojsenbær, mørk sjokolade og vanilje yoghurt! Men husk å bruke mørk sjokolade som inneholder over 70% kakao!

2 kommentarer

Ane ❤ Cheerdance

20.11.2011 kl.15:08

Nam! Det så syykt godt ut :D

Vedle

20.11.2011 kl.21:51

Nam nam ! :O

må prøves :D

Skriv en ny kommentar

hits